Συγχαρητήρια στους μαθητές και μαθήτριες του Σχολείου μας, για τις εξαιρετικές τους διακρίσεις σε Παγκύπριους και Επαρχιακούς Διαγωνισμούς!
Οι συμμετοχές και οι βραβεύσεις σε Ολυμπιάδες Μαθηματικών, Φυσικής, Χημείας, Γεωγραφίας, Βιολογίας, Εικαστικών Τεχνών και Debate Αγγλικών επιβεβαιώνουν την αφοσίωση, την προσπάθεια και το ταλέντο των παιδιών μας.
Οι μαθητές μας απέσπασαν χρυσά, αργυρά και χάλκινα μετάλλια, καθώς και επαίνους, σε όλους τους διαγωνισμούς στους οποίους συμμετείχαν.
![]() |
![]() |
![]() |
-
"ΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΣΤΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ"
Την Παρασκευή 5/6/2026, οι μαθητές του Σχολείου μας, Νικολάου Παναγιώτης Β1 και η μαθήτριά μας, Ολυμπίου Μαρίνα Ελίνα Α3, Βραβεύτηκαν από τη Βιολογική Εταιρία Κύπρου σε επίσημη Τελετή, που Πραγματοποιήθηκε στο Σιακόλειο Εκπαιδευτικό Κέντρο Κλινικής Ιατρικής Του Πανεπιστημίου Κύπρου.
Οι Μαθητές Διακρίθηκαν Στην Παγκύπρια Ολυμπιάδα Βιολογίας, Κατακτώντας Πρώτη και Δεύτερη θέση, Αντίστοιχα.
Επίσης βραβεύτηκε η Μαθήτριά μας Φραγκούς Γεωργία Γ4 κατακτώντας τήν τέταρτη θέση Παγκύπρια.
![]() |
![]() |
- Παγκύπρια Σκυταλοδρομία Πληροφορικής Γυμνασίων
Συγχαρητήρια στους μαθητές Πενταλιώτου Νάατααλι Γ2, Σάββα Πάρης Γ4, Πετεινάρη Ανδριάνα Γ5, Κουρτ Ακχίλ Ντανιέλ Γ7, οι οποίοι μετά από μια σκληρή δοκιμασία και έντονο ανταγωνισμό, κατέλαβαν την 5η θέση Παγκύπρια στη Σκυταλοδρομία Πληροφορικής Γυμνασίων. Η εξαιρετική τους επίδοση συνοδεύτηκε από τιμητικό έπαινο, αποδεικνύοντας τις δυνατότητες και το ομαδικό τους πνεύμα.
Συγχαρητήρια στους καθηγητές πληροφορικής Άντρη Νεοφύτου και Πόλυ Ιωάννου για τα αποτελέσματα των μαθητών μας!
![]() |
![]() |
|
- 15ος Παγκύπριος Διαγωνισμός Εικαστικών Τεχνών.
Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε ότι το Αθηναΐδειο Γυμνάσιο Καθολικής Λεμεσού, απέσπασε έπαινο στον 15ο Παγκύπριο Διαγωνισμό Εικαστικών Τεχνών.
Η συμμετοχή μας ήταν μια ζωντανή σκηνική αναβίωση (tableau vivant) του έργου «Η Γέννηση της Αφροδίτης» του Botticelli. Οι μαθήτριες, δημιούργησαν το σκηνικό, κατασκεύασαν τρισδιάστατα στοιχεία, επιμελήθηκαν κοστούμια και face painting και μέσα από κίνηση και βίντεο, «ζωντάνεψαν» το έργο τέχνης.
Θερμά συγχαρητήρια στις μαθήτριές μας για την δημιουργικότητα, τη συνεργασία και την εξαιρετική τους προσπάθεια!
Συγχαρητήρια στίς μαθήτριες, Κανελλά Ελένη Β5,
Ιακτνισβίλι Πατρίσια Β5, Μπελσκάγια Μαργαρίτα Β1
και Πιερίδη Σοφία Ελένη Γ6.
Πολλά συγχαρητήρια επίσης στόν Καθηγητή Τέχνης κ. Αντρέα Μιχαήλ, για την εξαιρετική αυτή διάκριση.






